Software
DMS (Device Management Solution)
Dokonalé řešení pro správu zařízení, které pomáhá maximalizovat produktivitu vašeho pracoviště.
- V kombinaci se službami DMS Cloud a DMS Local
- Režim DMS Local Agent Mode umožňující spravovat zařízení BenQ, která nespadají do kategorie chytrých zařízení
Ať už chcete nastavit jeden projektor v zasedacích místnostech nebo nainstalovat více projektorů na slavnostních událostech, můžete využít nástroje pro snadnou správu všech projektorů BenQ v jednom kroku a maximalizovat produktivitu vašeho pracoviště.

DMS Cloud - Prostě jednoduché
Prostřednictvím cloudových funkcí spojuje systém DMS od společnosti BenQ správu zařízení a informací o nich, správu aplikací a aktualizace OTA (Over-the-Air) s cílem poskytnout dokonalé řešení pro správu zařízení zvyšující vaši produktivitu.

Správa zařízení a informací o nich
Své displeje můžete ovládat na dálku pomocí služby DMS Cloud přes internet. Jedná se o efektivní způsob snížení celkových provozních nákladů (TCO) a spotřeby energie.

Správa aplikací
Prostřednictvím našeho cloudového serveru můžete nainstalovat aplikace pro systém Android™ na vybrané displeje. Služba DMS Cloud je navržena tak, aby vás zbavila obtíží spojených s opakovanou ruční instalací.

Aktualizace OTA (Over-the-Air)
Nainstalujte na své displeje BenQ nejnovější firmware prostřednictvím aktualizací OTA a zajistěte tak jejich bezproblémový provoz.

Dashboard - Nástěnka
Dashboard umožňuje jednoduše monitorovat a analyzovat denní provozní data vašich zařízení, provádět nastavení a rozhodnutí pro optimalizaci výkonu vašeho podnikání.

Současná vzdálená správa více projektorů
BenQ DMS vám umožňuje prostřednictvím internetového připojení vzdáleně spravovat více projektorů současně na vašem vlastním zařízení. Ušetřete drahocenný čas při úpravě nastavení jednotlivých zařízení, monitorování jejich výkonu a zajišťování jejich bezporuchového provozu.

Remote Scheduling - Dálkové plánování
Remote Scheduling slouží ke vzdálenému plánování času zapnutí a vypnutí různých displejů najednou. Podstatně se tím zvýší efektivita jejich správy a sníží celková spotřeba energie ve vaší společnosti.

Jedno nastavení, trvalá výhoda
S cloudem je vše jednodušší. DMS Cloud je obslužný software, který umožňuje upload, download a instalaci aplikací pro Android™ do vašich displejů automaticky ze serveru v cloudu BenQ, takže ušetříte spoustu času a úsilí, než kdybyste měli aplikace instalovat ručně.
Instalace aplikace pro Android™ do vašeho displeje pomocí tří jednoduchých kroků:

Použijte DMS mobilní aplikaci k naskenování QR kódu a připojte svoje zařízení ke cloudovému serveru pod svým účtem.
Soubor instalačního balíčku aplikace (APK) nahrajte do cloudu, odkud se bude dále šířit.
Vyberte zařízení a nainstalujte soubory aplikace do určených zařízení dálkově.
AMS (Account Management System)
Rychlý přístup a správa osobních údajů z libovolného interaktivního panelu.
Společnost BenQ nabízí systém správy účtů (AMS), který uživatelům usnadní a zrychlí přístup k souborům i účtům. AMS také zjednoduší správu účtů pracovníkům IT, protože zvyšuje efektivitu a pohodlí správy na interaktivních panelech BenQ v úplně nové úrovni.

Výukové video systému AMS pro koncové uživatele
Výukové video systému AMS pro pracovníky IT a správce
Personalizované uživatelské prostředí a rychlý přístup do cloudového úložiště prostřednictvím systému AMS
Protože se interaktivní panely obecně považují za veřejná zařízení, která ukládají data od mnoha uživatelů, data bývají často neutříděná a obtížně lokalizovatelná. Na přizpůsobení prostředí jednotlivých uživatelů a vyfiltrování jeho dat neexistuje řešení. Systém AMS poskytuje prostředí přizpůsobitelná vkusu uživatele, privátní úložiště a personalizovaná nastavení pro pohodlí uživatele. Uživatelé si mohou vyvolat své upravené pracovní prostředí na kterémkoli interaktivním panelu, na kterém se mohou přihlásit, a tento proces lze ještě urychlit pomocí NFC karet BenQ.


Pro začínající uživatele může být komplikované ukládat data na zařízeních se systémem Android a posléze je zase najít. Úložiště v cloudu takový problém odstraňuje, ale přihlašování k účtu v cloudu pomocí citlivých údajů může být riskantní činnost. Systém AMS zvyšuje úroveň zabezpečení a eliminuje komplikované zadávání hesel, když se uživatelé do cloudového úložiště přihlašují. U systému AMS se musí uživatel přihlásit do cloudového úložiště jen při prvním nastavení a vytvoření účtu. Potom už bude mít přístup k datům, aniž by se musel pokaždé na interaktivním panelu přihlašovat. Systém AMS automaticky nastaví oprávnění k osobním a síťovým složkám a tím uživatelům poskytne jinou variantu přístupu a organizaci jejich dat. AMS nabízí bezpečnější a snazší přístup k různým typům úložišť.
Efektivní správa účtů a jednodušší nastavování pro správce IT
Pro firemní správce IT bývá správa velkého počtu uživatelských účtů časově náročná. Systém AMS správcům IT nabízí srozumitelné, intuitivní uživatelské rozhraní pro import a správu velkého počtu uživatelských účtů.


Propojení osobních účtů s identifikačními kartami pomocí běžných softwarových prostředků bývá poměrně komplikovaný úkol. AMS komplikovaný proces nastavení a šifrování odstranil a dokáže provázat účet s identifikační kartou v jediném kroku.
Kontakty
Potřebujete poradit nebo udělat cenovou nabídku? Napište našemu specialistovi, který s vámi probere detaily.
Showroom
Vídeňská 342/152
148 00 Kunratice, Praha 4